Registruotis

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą ir numesti svorio be dietų?

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą ir numesti svorio be dietų?

@ Shutterstock
 


Jei skundžiatės sulėtėjusia medžiagų apykaita, dietologai siūlo išbandyti kelias nesudėtingas gudrybes.
 

  • Tik atsikėlę, dar prieš pusryčius, išgerkite stiklinę šilto vandens su citrina – tai padės išvalyti žarnyną ir suaktyvins medžiagų apykaitos procesus.
  • Pasistenkite keltis pusvalandžiu anksčiau, negu esate įpratę. Gamta pati viską sutvarkė taip, kad anksti atsibustume. Norint paspartinti medžiagų apykaitą, labai svarbu, kad sinchronizuotumėte savo biologinį laikrodį ir realų laiką.
  • Pašokinėkite. Kad limfa imtų cirkuliuoti greičiau, ir kad atsikratytumėte per naktį susikaupusių toksinų, atsikėlę pašokinėkite 5 minutes (galima su šokdyne, galima be jos).
  • Darykite tempimo pratimus. Galima juos atlikti iš karto po šuoliukų. Jausitės žvalesni, o laiko daug tai neatims.
  • Padarykite 10-20 pritūpimų. Po tempimo pratimų to pakaks, kad pagreitintumėte medžiagų apykaitą.
  • Suvalgykite 2 kiaušinius – su avižine koše, varške ar salotomis. Kiaušiniai – geras baltymų, reikalingų raumenims, šaltinis. Taip pat baltymai padeda kontroliuoti apetitą, gerai pasotina.
  • Išgerkite puodelį žaliosios arbatos – ji turi daug antioksidantų ir medžiagų, stimuliuojančių medžiagų apykaitą. Žalioji arbata gali kuo puikiausiai atstoti kavą. Per dieną rekomenduojama išgerti 3-5 puodelius.
  • Užkandžiaukite. Nedarykite didelių pertraukų tarp pagrindinių valgymų – tai neigiamai veikia medžiagų apykaitą, be to, išauga persivalgymo rizika. Rekomenduojami užkandžiai: obuoliai, riešutai, bemieliai duoniukai, džiovinti abrikosai.
  • Gerkite vandenį. Jis būtinas visoms organizmo sistemoms, todėl reguliariai papildykite jo atsargas, stenkitės visada turėti buteliuką vandens po ranka.

 
Jei laikysitės šių kelių patarimų, kontroliuoti svorį bus daug paprasčiau!