Registruotis

Trijų dienų trukmės raugintų kopūstų dieta

Trijų dienų trukmės raugintų kopūstų dieta

@ Shutterstock

 

Raugintuose produktuose gausu vitaminų ir kitų naudingų medžiagų. Jie turi mažai kalorijų, tačiau ilgam suteikia sotumo jausmą, puikiai tinka vegetarams ir veganams. Siūlome išbandyti trijų dienų trukmės raugintų kopūstų dietą!
 
Preliminarus valgiaraštis (galima rinktis iš siūlomų variantų)
 
Pusryčiai:
 

  • Avižinė košė, 250 g vaisių ir stiklinė natūralaus jogurto.
  • Riekelė rupios duonos, gabalėlis virtos mėsos raugintų kopūstų marinate (skysčiai).

 
Pietūs:
 
Raugintų kopūstų blyneliai iš tarkuotos bulvės, 2 šaukštų raugintų kopūstų ir kiaušinio.
 
Vakarienė:
 

  • Rauginti kopūstai, troškinti su žuvimi ir burokėliais.
  • Raugintų kopūstų sriuba su 2 bulvėmis ir žalumynais.

 
Pastaba: Raugintų kopūstų derėtų vartoti su saiku, jei yra padidėjęs skrandžio rūgštingumas, sergama inkstų, kasos ligomis, tulžies akmenlige, hipertonija.