Registruotis

Įvairenybės

  • Taidziciuan ir Cigun (rytietiški) sveikatingumo pratimai

    Taidziciuan ir Cigun (rytietiški) sveikatingumo pratimai

    Tai universalūs rytietiški kvėpavimo ir mankštos meditaciniai pratimai, kurie tobulina kūną, sąmonę ir dvasią. Taidziciuan ir Cigun pratimai stiprina sveikatą, didina atsparumą ligoms, gydo įvairias ligas, padeda įveikti stresą, suteikia jėgų, energijos, žvalumo, darbingumo, gerą nuotaiką ir puikią savijautą. Jie taip pat vysto žmogaus kūrybinį, dvasinį potencialą, intelektą, lavina vidinę energiją, gerina gyvenimo kokybę, sulėtina organizmo senėjimo procesus ir ilgina Skaityti toliau

  • Alfa karotenas siejamas su sveikesniu ir ilgesniu gyvenimu

    Alfa karotenas siejamas su sveikesniu ir ilgesniu gyvenimu

    Valgant daug alfa karoteno turtingų tamsiai žalių ir oranžinių daržovių kaip morkos, špinatai ir brokoliai, galima išvengti daugiau ligų, o gyvenimas gali būti ilgesnis, rodo JAV atliktas tyrimas.
    Alfa karotenas, beta karotenas ir kiti vaisiuose ir daržovėse esantys karotenoidai veikia kaip antioksidantai - saugo žmogaus DNR nuo kenksmingo laisvųjų radikalų poveikio ir stiprina imuninę sistemą.
    Iki šiol mokslininkai daugiau dėmesio skyrė beta karotenui, Skaityti toliau

  • Tyrimas JAV: žuvų taukų komponentas gali padėti ištikus insultui

    Tyrimas JAV: žuvų taukų komponentas gali padėti ištikus insultui

    Žuvų taukuose esanti dokozahekseno riebalų rūgštis (DHR) yra tiek stipri medžiaga, kad gali apsaugoti smegenų audinį ir pagreitinti atsigavimą po stipraus išeminio insulto net tada, kai ši rūgštis panaudojama praėjus net penkioms valandoms po insulto, teigia JAV mokslininkai.
    Šiuo eksperimentu su laboratorinėmis žiurkėmis jie ne tik tyrė naują insulto gydymo metodą, bet ir siekė nustatyti laiką, kada gydymas esti efektyvus. Tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalas Skaityti toliau

  • Švedų tyrimas: multivitaminai padeda moterų širdies sveikatai

    Švedų tyrimas: multivitaminai padeda moterų širdies sveikatai

    Širdies ir kraujagyslių ligomis nesergančioms moterims multivitaminai gali padėti apsisaugoti nuo širdies priepuolio, rodo Švedijoje atliktas tyrimas.
    Tačiau širdies ligomis sergančioms moterims vitaminai turi mažesnį poveikį, nustatė Stokholmo Karolinska instituto mokslininkai.
    Mokslininkai maždaug dešimt metų stebėjo 31671 sveiką moterį ir 2262 moteris, kurios tyrimo pradžioje sirgo širdies ir kraujagyslių ligomis. Pradedant tyrimą, moterų amžius svyravo nuo Skaityti toliau

  • Vartojant daugiau magnio, gali sumažėti rizika susirgti diabetu

    Vartojant daugiau magnio, gali sumažėti rizika susirgti diabetu

    Su maistu gaunant pakankamai daug magnio, tai gali padėti apsisaugoti nuo diabeto, rodo JAV atliktas tyrimas.
    Žmonėms, kurie su maistu ar maisto papildais suvartodavo daugiausia magnio, tikimybė per dvidešimt metų susirgti diabetu buvo maždaug perpus mažesnė nei tiems, kas magnio suvartodavo mažiausiai. Tyrimą atliko Šiaurės Karolinos mokslininkai, praneša „Reuters Health“.
    Gautieji rezultatai iš dalies paaiškina, kodėl neskaldytų grūdų, kurie turi daug Skaityti toliau

  • Mokslininkai apie moters svorį

    Mokslininkai apie moters svorį

    Mokslininkai apie moters svorį.

    Kad nepriaugtų svorio, moterys turi kasdien sportuoti 1 valandą, rašo "The Los Angeles Times", remdamasis moksliniais tyrimais.

    "Mes norėjome pamatyti, kokio fizinio aktyvumo reikia žmonėms, kurie nesilaiko ypatingų dietų, kad ilgainiui nepriaugtų svorio", - pasakoja tyrimo autorius Bostono ligoninės "Brigham and Women's Hospital" daktaras ir Harvardo universiteto docentas. - Tai Skaityti toliau

  • Pasirinkti dietą padės DNR testas

    Pasirinkti dietą padės DNR testas

    Paprasčiausias DNR testas gali padėti nustatyti, ar žmogus lengviau sulieknės laikydamasis mažai riebalų ar mažai angliavandenių turinčios dietos.

    JAV mokslininkų atliktas pirminis tyrimas, kuriame dalyvavo 101 moterys, parodė, kad jų genus atitinkančios dietos besilaikančiosios numetė 2–3 kartus daugiau svorio nei likusiosios. Ekspertų teigimu, šie rezultatai patvirtina jau turimus duomenis, tačiau dar reikia tolesnių tyrimų. Mokslininkai tyrė, kaip maistas Skaityti toliau

  • Dieta pagal gėlių horoskopą

    Dieta pagal gėlių horoskopą

    Mums jau įprasta save laikyti Gyvate, Triušiu ar Drakonu. Mes žinome, kokie produktai naudingi Mergelėms, o kokie – Skorpionams. Pasirodo, kiekvienas mes turime dar ir gėlę. Susigaudyti astrologinės floros pasaulyje mums padės gėlių horoskopas.

    Sausio 1-10
    Geltonasis gencijonas. Jus traukia viskas, kas neįprasta, mįslinga. Jums tinka ir rinktinės dietos, kurių pagrindą sudaro egzotiški produktai. Neverta aplinkiniams pranešti, jog nusprendėte Skaityti toliau